sobota, 5 grudnia 2015

Wiadomości sportowe

Wiadomości sportowe

Witam, mimo to iż są mikołajki nie mam dla was nowego rozdziału - przepraszam, ale mi się usunął.
Jestem zła na siebie, bo go nie zapisałam.
Więc jeszcze raz przepraszam i zdradzę wam tylko szczegóły, aby zachęcić do czytania jeszcze nie napisanego rozdziału :
#Spam#:
* zostanie zawarty zakład ( między kim ? Jak sądzicie ?)
* Luis ( trener ) opuści Barcelonę na parę dni (czemu ?)
* Camp Nou będzie pod posiadaniem kogoś innego ( kogo ?)
* tajemnicza brunetka z 4 rozdziału zmieszana będzie w sprawy chłopaków ( dlaczego?)
Mam nadzieję że dacie jakieś ciekawe teorie, ponieważ miło się je czyta, a ja za to  użyję je w rozdziale.
5 rozdział jest dla was, więc wy decydujecie co się w nim znajdzie - oto mój prezent na mikołajki :)
Mam nadzieję że się cieszycie, więc czekam na wasze komentarze z teorią.
Powodzenia oraz wesołych i udanych mikołajek !!!

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać :D
    A co do moich teorii to może ta brunetka zacznie grać w piłkę? Może również ma swoje sekrety i nie koniecznie chciała być zamieszana w te sprawy? A co do zakładu to może mecz o wszystko? Pomiędzy drużynami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg dzięki za komentarz jest to dla mnie duża motywacja bo praktycznie nikt tu nie komentuje a przez to ja tracę wiarę w ten blog, tak masz rację z niektórymi rzeczami i podsunelas mi nowy pomysł za co dziękuję i postaram się do soboty dać nowy rozdział

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Nightingale GSON